Ginekolog Gliwice

Ginekolog to specjalista zajmujący się profilaktyką i leczeniem schorzeń żeńskiego układu płciowego. Warto regularnie odwiedzać gabinet ginekologiczny – nie tylko w przypadku konkretnych schorzeń, ale profilaktycznie.

Bardzo ważne jest znalezienie czasu na regularne badania cytologiczne, mammograficzne oraz USG piersi. Profilaktyczne badania wskazane są w każdym wieku. Opinii specjalisty można zasięgnąć w sprawie wyboru metody antykoncepcji, badań niezbędnych przed zajściem w ciążę lub sposobów na łagodzenie objawów menopauzy.

Ginekolog dziecięcy Gliwice

Nasi lekarze przyjmują pacjentki w każdym wieku, konsultując niepokojące objawy zarówno u dorosłych kobiet, nastolatek, jak i u dzieci.

Uzyskanie opinii specjalisty pozwala na postawienie właściwej diagnozy oraz wdrożenie odpowiedniego leczenia.

Ginekologia Gliwice

Na wizytę ginekologiczną warto zgłosić się, gdy zauważymy między innymi takie objawy:

• zaburzenia cyklu miesiączkowego,
    • stany zapalne pochwy,
    • upławy,
  • krwawienia,
  • ból okolic intymnych,
  • trudności z zajściem w ciążę.

Ginekolodzy Gliwice

Centrum Medyczne GlivClinic oferuje konsultacje oraz leczenie pacjentkom z następującymi dolegliwościami:

• zaburzeniami miesiączkowania,
  • menopauzą,
  • endometriozą,
  • niepłodnością,
  • nadżerkami szyjki macicy,
  • bolesnym miesiączkowaniem,
  • mięśniakami macicy,
  • zespołem policystycznych jajników,
  • patologią ciąży.

Lekarz ginekolog Gliwice

Punktem wyjścia dla każdej wizyty jest dokładny wywiad. Istotna jest tutaj data rozpoczęcia ostatniej miesiączki, długość cyklu oraz jego regularność. W zależności od problemu, z którym zgłasza się pacjentka, kolejne omawiane kwestie mogą być związane ze współżyciem (bolesność, krwawienia, suchość pochwy). Wykonywane jest również badanie USG.

Dobrze jest podać od jak dawna utrzymują się objawy, czy ich nasilenie zmienia się w czasie oraz czy wykonano już jakąkolwiek diagnostykę i stosowano leczenie. Jeśli wykonano jakiekolwiek badania diagnostyczne, ich wyniki należy zabrać ze sobą.

Uzyskane informacje umożliwią ginekologowi podjęcie decyzji co do dalszego postępowania, koniecznych badań diagnostycznych, wyboru optymalnej metody leczenia. W GlivClinic współpracujemy z doświadczonymi ginekologami: profesorem Krzysztofem Nowosielskim, doktor Agnieszką Jagielską, Gabrielą Grządziel, Karoliną Makoś, Martą Robenek oraz doktorami Janem Wieczorkiem i Przemysławem Klarem.

Uroginekologia Gliwice

Na podstawie zebranych w czasie wywiadu informacji oraz po analizie wyników badań, ginekolog może skierować pacjentkę do innych specjalistów w celu zasięgnięcia opinii dotyczącej objawów towarzyszących. Mogą to być na przykład położnik, urolog, endokrynolog.

Gabinet ginekologiczny w Gliwicach – Centrum Medyczne GlivClinic

Szukasz porady ginekologa w Gliwicach? Zachęcamy do skorzystania z oferty ginekologów w GlivClinic. Umów spotkanie z lekarzem szybko i wygodnie, rezerwując dogodny termin przez telefon lub przez widget dostępny na naszej stronie bądź w serwisie Znany Lekarz.

Szukasz innej usługi medycznej w Gliwicach? Sprawdź naszą ofertę.