Pediatria – czym się zajmuje?

Pediatra to lekarz posiadający szeroką wiedzę ogólnomedyczną oraz umiejętność wykonania większości procedur pediatrycznych. Po odpowiednim zdiagnozowaniu pediatra proponuje leczenie, przedstawia możliwości, ograniczenia, oczekiwany efekt końcowy.

Jakie choroby leczy pediatra?

W Centrum Medycznym GlivClinic w Gliwicach pediatra zajmuje się leczeniem m.in.:

• chorób wieku dziecięcego;
  • anginy;
  • zapalenia oskrzeli;
  • infekcji dróg oddechowych;
  • zapalenia płuc;
  • grypy;
  • ospy;
  • alergii;
  • przeziębień;
  • różyczki;
  • zakażeniami dróg moczowych;
  • zatruciami pokarmowymi;
  • ząbkowaniem;
  • zapaleniem opon mózgowych;
  • itp.

Kiedy należy skorzystać z porady pediatry?

Do pediatry warto zgłosić się gdy zauważymy objawy sugerujące chorobę wymagającą konsultacji. Zatem, niepokojące objawy to na przykład:

• utrzymująca się długotrwała gorączka;
  • kaszel;
  • wymioty;
  • biegunki;
  • ból brzucha;

Jak wygląda typowa wizyta?

Pediatra w Gliwicach, rozpocznie wizytę od przeprowadzania wywiadu medycznego, zapyta co skłoniło Cię do wizyty. Oznacza to prośbę o przedstawienie w możliwie uporządkowany sposób niepokojących objawów. Dlatego też, dobrze jest podać od jak dawna utrzymują się objawy, czy ich nasilenie zmienia się w czasie oraz czy wykonano już jakąkolwiek diagnostykę i stosowano leczenie. Jeśli wykonano jakiekolwiek badania diagnostyczne, ich wyniki należy zabrać ze sobą. Wówczas, uzyskane informacje umożliwią pediatrze podjęcie decyzji co do dalszego postępowania, koniecznych badań diagnostycznych, wyboru optymalnej metody leczenia.

W poradni pediatrycznej Centrum Medycznego GlivClinic zapewniamy kompleksowe podejście do małych pacjentów. Tak więc możesz od razu umówić się na konsultację u pediatry. W celu zapisania się na wizytę, zachęcamy do skorzystania z rejestracji online przez widget dostępny na naszej stronie bądź portal Znany Lekarz.

Małgorzata Barbara Błońska-Zyber - ZnanyLekarz.pl!function($_x,_s,id){var js,fjs=$_x.getElementsByTagName(_s)[0];if(!$_x.getElementById(id)){js = $_x.createElement(_s);js.id = id;js.src = "//platform.docplanner.com/js/widget.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","zl-widget-s");
Aleksandra Kurzak - Dec - ZnanyLekarz.pl!function($_x,_s,id){var js,fjs=$_x.getElementsByTagName(_s)[0];if(!$_x.getElementById(id)){js = $_x.createElement(_s);js.id = id;js.src = "//platform.docplanner.com/js/widget.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","zl-widget-s");