PUNKT POBRA艃 W GLIWICACH I KATOWICACH!!! Zadzwo艅 i ustal dogodny termin bada艅
Bezp艂atne聽 badania prenatalne聽 i聽 profilaktyka raka szyjki macicy聽 dost臋pne ju偶 w GlivClinic.
Zapraszamy na badania endoskopowe. Zadzwo艅 i zapisz si臋 na sw贸j termin ju偶 dzisiaj!

Stulejka, znana r贸wnie偶 jako zw臋偶enie napletka, to schorzenie, kt贸re polega na niemo偶no艣ci odsuni臋cia napletka z 偶o艂臋dzi pr膮cia. Mo偶e wyst臋powa膰 zar贸wno u dzieci, jak i u doros艂ych. W niekt贸rych przypadkach stulejka jest wrodzona, w innych rozwija si臋 w wyniku zapalenia, urazu lub infekcji.

Schorzenie to mo偶e powodowa膰 b贸l, trudno艣ci w utrzymaniu higieny oraz problemy z oddawaniem moczu i aktywno艣ci膮 seksualn膮.聽W skrajnych przypadkach bolesno艣膰 stulejki jest tak uci膮偶liwa, 偶e wymaga natychmiastowej interwencji.

Operacja stulejki Katowice – kiedy warto zg艂osi膰 si臋 na obrzezanie?

Operacja stulejki, zwana r贸wnie偶 plastyka napletka, jest skuteczn膮 metod膮 leczenia tego schorzenia. Dzi臋ki niej pacjenci mog膮 pozby膰 si臋 uci膮偶liwych objaw贸w oraz unikn膮膰 powik艂a艅, takich jak nawracaj膮ce infekcje czy problemy z oddawaniem moczu.

Zabieg ten przyczynia si臋 do poprawy jako艣ci 偶ycia, umo偶liwiaj膮c normalne funkcjonowanie bez b贸lu, zaka偶e艅 i dyskomfortu w obr臋bie penisa. Dzi臋ki metodom laserowym i chirurgicznym mo偶liwe jest poprawienie 偶ycia seksualnego i zminimalizowanie dolegliwo艣ci b贸lowych.

聽Jakie s膮 wskazania do zabiegu stulejki?

Operacja stulejki jest zalecana w przypadkach, gdy:
– Stulejka powoduje b贸l i dyskomfort podczas oddawania moczu lub utrudnia aktywno艣膰 seksualn膮.
– Pacjent ma nawracaj膮ce infekcje dr贸g moczowych, co wi膮偶e si臋 z du偶ym dyskomfortem fizycznym.
– Wyst臋puj膮 trudno艣ci w utrzymaniu higieny osobistej i zsuni臋ciu napletka.
– Inne metody leczenia, takie jak ma艣ci sterydowe, okaza艂y si臋 nieskuteczne.

Usuwanie stulejki zabieg Katowice – przebieg plastyki napletka

Zabieg plastyki napletka jest przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym lub og贸lnym, w zale偶no艣ci od preferencji pacjenta i wskaza艅 medycznych. Operacja trwa zazwyczaj od 30 do 60 minut. Podczas zabiegu chirurg usuwa zw臋偶on膮 cz臋艣膰 napletka, co umo偶liwia swobodne ods艂anianie 偶o艂臋dzi pr膮cia.

Po operacji pacjent mo偶e odczuwa膰 lekki b贸l i dyskomfort, kt贸re mo偶na z艂agodzi膰 艣rodkami przeciwb贸lowymi. Zazwyczaj po kilku dniach od zabiegu pacjent wraca do normalnych aktywno艣ci, jednak pe艂ne gojenie mo偶e trwa膰 kilka tygodni.

Zalecenia i rekonwalescencja po leczeniu stulejki

Po operacji stulejki wa偶ne jest przestrzeganie zalece艅 lekarza, aby zapewni膰 prawid艂owe gojenie i unikn膮膰 powik艂a艅. Nale偶y:
– Unika膰 intensywnej aktywno艣ci fizycznej przez pierwsze kilka tygodni.
– Regularnie przemywa膰 operowan膮 okolic臋 delikatnym myd艂em i wod膮.
– Stosowa膰 przepisane preparaty przeciwb贸lowe i ma艣ci antyseptyczne.
– Zg艂asza膰 si臋 na kontrolne wizyty do lekarza prowadz膮cego.

Usuwanie stulejki Katowice – mo偶liwe powik艂ania

Jak ka偶da operacja, plastyka napletka wi膮偶e si臋 z ryzykiem powik艂a艅, cho膰 wyst臋puj膮 one rzadko. Do najcz臋stszych nale偶膮:
– Infekcje rany.
– Krwawienia.
– Bliznowacenie.
– Zw臋偶enie napletka po operacji.

W przypadku wyst膮pienia niepokoj膮cych objaw贸w, takich jak silny b贸l, obrz臋k, ropna wydzielina lub gor膮czka, nale偶y natychmiast skontaktowa膰 si臋 z lekarzem.

Specjali艣ci urologiczni dla doros艂ych m臋偶czyzn i dzieci – klinika

Centrum Medyczne Glivclinic w Katowicach oferuje kompleksow膮 opiek臋 w zakresie leczenia stulejki. Nasz zesp贸艂 do艣wiadczonych specjalist贸w zapewnia indywidualne podej艣cie do ka偶dego pacjenta, dbaj膮c o jego komfort i bezpiecze艅stwo na ka偶dym etapie leczenia.

Dzi臋ki nowoczesnym metodom diagnostycznym i chirurgicznym jeste艣my w stanie skutecznie leczy膰 stulejk臋, minimalizuj膮c ryzyko powik艂a艅.

Glivclinic – dlaczego warto?

Wybieraj膮c Centrum Medyczne Glivclinic, pacjenci mog膮 liczy膰 na:
– Wysok膮 jako艣膰 us艂ug medycznych.
– Do艣wiadczony zesp贸艂 specjalist贸w.
– Nowoczesne technologie i sprz臋t medyczny.
– Indywidualne podej艣cie do ka偶dego pacjenta.
– Komfortowe warunki leczenia i opieki pooperacyjnej.

Laser, cz臋艣ciowe usuni臋cie napletka i inne metody leczenia

Operacja stulejki to skuteczna metoda leczenia schorzenia, kt贸re mo偶e znacz膮co wp艂ywa膰 na jako艣膰 偶ycia pacjent贸w. Dzi臋ki profesjonalnej opiece oferowanej przez Centrum Medyczne Glivclinic w Katowicach pacjenci mog膮 liczy膰 na bezpieczne i skuteczne leczenie, minimalizuj膮ce ryzyko powik艂a艅 i zapewniaj膮ce szybki powr贸t do normalnych aktywno艣ci. Je艣li masz jakiekolwiek objawy zwi膮zane ze stulejk膮, warto skonsultowa膰 si臋 z lekarzem i rozwa偶y膰 mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia operacji.